17 juni 2013

Stockholms bussar, inte i världsklass....

Jag åkte buss 40 häromdagen, och skicket var inte det bästa.... otroligt att en stad som Stockholm använder bussar som är så nedslitna. Dessutom så saknar jag luftkonditionering. Ingen ytterstadsbuss jag åkt med har någonsin haft det.

Dagbok från Berlinolympiaden – Barbro Alving (Bang)

  År 1936 skickade Dagens Nyheter journalisten Barbro Alving, (signaturen Bang) till Berlin för att bevaka de olympiska spelen för Dagens Ny...